Mikrofon0 Kızlar sona yaklaşık tık 🥳 bebeği nerde hissediyorsunuz baş geliş pozisyonunda kızım sağ kaburgalarım da ayakları normal de ama bugün kafası sanırım sağ taraf kaburgalarımda küçücük toparlanmış gibi hissettim sizde nasıl durumlar
momofmychildren Mikrofon0 38+2 olduk baş aşağı pozisyonda ama kanala girmiş değil doktor 41e kadar bekleriz herhalde dedi 😂 Ben normal herşeyi yapıyorum fazla rahatım gelmeye niyeti yok 😂😂
Alparslanmom__ Mikrofon0 bizde 37+5 haftaligiz benimde baş geliş pozisyonda bakalm hayrlısi haftaya doktorum çatı muayenesi yapacak tekrar bende Squat pilates topu falan yapıyorum hurma yiyorum her türlü yolu deniyorum ara ara âdet sancısı gibi sancım da oluyor ebe bu iyi bisey dedi bebek kendini doğuma hazrliyor
miavega Mikrofon0 37+2 deyim. Kaburgalarım devamlı saldırı altında 🤣 baş gelişte ama kanala yerleşmemiş henüz. Çatı ve rahim ağzı muayenesi oldum bugün. Rahim ağzım kapalı, çatım müsait. Görünüşe göre 39 içerisinde doğurursun dedi doktorum. Benim gece sağa sola dönerken çatı kemiklerim inanılmaz ağrıyor bir de bazen yürürken çocuk düşcekmiş gibi tutasım geliyor aşağıdan 🤣 bunlar dışında ağrı sızı sancı yok
Merymytm Mikrofon0 38+2 benim bebiş makat gelişti ha la dönmemişti yarın randevum var bakalım inşallah dönmüştür öyle hissediyorum sıcaklar artık çok bunaltiyor 🤷🏼♀️
Mikrofon0 momofmychildren hayırlı zamanda sağlıcakla doğsun inşallah ben şimdi den çok beklemek istemiyorum hemen doğsun diyorum 😅
Letubra momofmychildren haftamız aynı. Benimkide inmiyor kanala. Yapmadığım şey kalmadı pilates topumun canı çıktı zıplamaktan 😄 doktor 40 41 görürsün diyor da çok darlandım artık
Evhamlikurabiyeanne 36+1 im en son 33+5 te bas asagi pozisyondaydi simdi her iki yan tarafimi da tekmeliyor ters döndü kollarini aciyor herhalde karnimda degil bildigin legen kemigimin her iki tarafinda kipirdiyor
Mikrofon0 Evhamlikurabiyeanne 29. Haftadan beri baş geliş pozisyonunda ama hiç kanala yakın vs yada şu zaman da doğurursun demedi sadece normal doğuma uygunsun dedi doktorum
Mikrofon0 miavega çatı kemiklerim benim de çok ağrıyor sağ sol dönüşler kabus zaten 🥴 hayırlısı ile bir an önce doğurmak istiyorum artık 😅
Gizem111 miavega kanala girip girmediğini nasıl anlarız. Benimkide baş aşağı ama bilmiyorum kanalda mı değil mi
Evhamlikurabiyeanne Mikrofon0 insallah normal dogum olur siz de öyle istiyorsaniz maalesef benim ilk dogum sezaryen olduğu icin bu da sezaryen olacak
Sariozkya Yarın tam 38 oluyoruz Salı günü için planlı sezaryen olacağım ☺️ her şey yolunda bebeğim baş aşağı pozisyonda ama kanala yerleşmemiş 3300 kilosu
Aysu1307 Sariozkya siz mi istediniz kendiniz sezeryan olmak ? Bende doktoruma söyledim sezeryan olmak istiyorum diye oda 39 da alırız demişti
Agcaslan Evhamlikurabiyeanne benimde sezeryan ama pazartesi doğum olucak ama çok gerginim kendimi hiç iyi hissetmiyorum neden boyleyim acaba normalmi sizce
Nurglsari Merymytm benim doktorum 35 den sonra zor döner demişti benimkide makat gelişli 36 olucaz hala dönmedi 🤷🏼♀️
gmty 37+5 doğum sezaryen olacak 5 Ağustosta nasipse. Pazartesi günü kontrolum var, suanlık kafası sag tarafimda henüz kanala girmedi gibi. Masallah diyeyim çok hareketli karnım da çok çıkmadığı için acayip acıyor zor duruyorum 😶😶😶
Mikrofon0 gmty bende başını sol tarafımda hissediyorum ayaklarını da sağ üst kaburgamda ve maşallah çok hareketli bazen de hiç etmiyor korkutuyor bazen de biraz daha itse yırtılacak gibi açıyor karnım
-ABC123- Mikrofon0 35. haftasının 6. günü bugün şimdilik bir sorunumuz yok çok sertleşti geçen hafta doktor 2 kilo 150 ila 200gr arasında demişti açıkcası eşim de bende üzüldüm. 25 gün önce 2 küsür kiloydu zaten neyse ki sağlığı iyi 38. haftada alırız sezeryane dedi doktor 3. gebeliğim ilk 2 sezeryan Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inş.
fff9898- Mikrofon0 35+1 bebeğim baş aşağı pozisyonda rahim ağzı kısalığımdan dolayı bu hafta hep dinlenmem gerektiğini söyledi doktor inşallah hayırlısıyla zamanında doğar oğlum 🙏🏻🥲💙
06Canan Mikrofon0 ikinci gebeliğim kızım bu kadar hareketli değildi baş aşağı pozisyonunda ama her yerden vuruyor oğluşum 😂aşırı hareketli korkuyorum tekrar yukarı dönecek diye
M-Urass_Mom 06Canan Benimki de aşırı hareketli bir oğlan 💕 Doktorum su kesesini delme şansı olabilir demişti çok hareketli olanlarda ama inşallah öyle bir şey olmaz amin 🙏🏻🧸