Kolestaz teşhisini kaçıncı hafta da aldınız
Beni 15 haftalıkken ellerde ayaklarda kaşıntı ve karaciğer enzimlerinin yüksek çıkması sebebiyle kolestaz şüphesiyle üni hastanesine sevk ettiler ama orda bu kadar erken haftada kolestaz olmaz takip edelim dediler kan ve vitamin ilaçlarımı kestiler 2 hafta sonra tekrar gel kanlarına bakalım AST ALT hâlâ yükekse o zaman serumsafra asidine bakarız dediler kesin teşhisi o tahlil koyuyormuş
Bide o teşhisi alanlar ne gibi sıkıntılar yaşadınız doktor biraz korkuttu beni diğer hamileliklerimde böyle bişey yaşamamıştım