Huda-27 Merhaba, bencede doğru bir karar. bende oğlumun 40i cikmadan yaptirdim, ve simdi 4yasinda hiç bir problemi yok çok şükür. bencede en iyisi daha minnacikken yaptirmak evet insan kiyamiyor ama sadece 1gun ağladı oda çişini yaptiginda. ve 5gun içinde tam olarak toparlandık.