Huda-27 devlet ilk 6 ay dolmadan yapmıyor canım, özel hastanelerde çocuk cerrahisine yaptırabilirsin. Ama sünnet konusunda tecrübeli iyi bir dr bulmaya çalışın, çok minik oldukları için pipide fazla deri kesenler, fazla parça bırakanlar yamuk şekiller falan sıkıntı yaşayan oluyo baya. bi kaç dr görüşü almıştık biz ,en sağlıklı 6-9 aylar arasıymış, hem hatırlamıyorlar hem nasıl diyim bilemedim pipileri daha kıvamlı şeklini almış oluyomuş, o yüzden operasyon daha iyi oluyomuş falan. Biz bunları duyunca 8. Ay yapmaya karar vermiştik, yarası çabuk iyileşti ve pansumanlarda ağlama sızlama hiç yapmadı oğlum, onun yerine ben sızlandım ağladım 😅açık yara görüntüsü üzüyor ister istemez