Zarifokur Elamomy ya keşke ama takvime baktım ara ara oluyormuşum . Ama o zamanlar korunuyorduk . Birde annem şunu der eğer geç olursan rahim bebek arıyor der büyükleri öyle dermiş
Merve_kucuk CemaleMenafova2023 adetim gecikdi 4 gündür Öğlendi sanırım benim yaptığımda ve pozitif çıkmıştı ☺️
CemaleMenafova2023 Merve_kucuk ben dün akşam 7 den sonra yaptım testi ama bi şey çıkmadı bu gün dün yaptığım teste dikkatlice baktığımda gölge gibi 2 ci cizgiyi görebiliyorum
Zarifokur Elamomy emziriyorsun diye kalmazsın sanma kalabilirsin bir ay oğlum altı aylıktı . Bir türlü olmamıştım . Korktuk ama yoktu tabi
Merve_kucuk CemaleMenafova2023 bu gün dün yaptığım teste dikkatlice baktığımda gölge gibi 2 ci cizgiyi görebiliyorum Kuruma çizgisi mi ne diyorlar ona sayılmıyor maalesef o 😕
Elifoez Aslaninannesi_ Benimde öyle belimde biraz agrı oluyor ama adetime 10 gün var erken gebelik yapsam çıkar mı acaba
Aslaninannesi_ Elifoez gecikmeyi bekleyin ben adetim 2 gün geciktiğinde yapmıştım onda bile inanılmaz silik çıkmıştı daha 10 gün varken çıkmayabilir ama yinede test yapana kadar dikkatli olun ağır kaldırmayın
Elifoez Aslaninannesi_ Test yaptim ama bişey çıkmadı yine de bekleyelim dediğiniz gibi Allahtan ümit kesilmez☺️