Aslaninannesi_ Bende bu testten yaptım aynı sizin gibi çıktı şuan 8 haftalığım sürekli idrara çıkma ve adet olacakmışım gibi kasıkta ağrı vardı
Elifoez Aslaninannesi_ Benimde öyle belimde biraz agrı oluyor ama adetime 10 gün var erken gebelik yapsam çıkar mı acaba
CemaleMenafova2023 Merhaba arkadaşlar, adetim gecikdi 4 gündür, gebelik testini sabah idrarıylamı yapmalıyım yoksa ne zaman olursa olsun fark edermi?
Fatmanur12345 CemaleMenafova2023 saatin önemi yok bence çünkü eczacılar günün herhangi saatinde yapabilirsiniz diyorlar yapınca banada haber ver canım merak ettim
Merve_kucuk CemaleMenafova2023 adetim gecikdi 4 gündür Öğlendi sanırım benim yaptığımda ve pozitif çıkmıştı ☺️
Fatmanur12345 Zarifokur ama ümitli değilim ya insallah hamileyimdir de sanki yine olmadı gibi geliyor
Zarifokur Fatmanur12345 kız bugün de biterse 2 gün olacak geçmiş olacağım anlamsız demek adetlerim düzensiz çözemedim . Doktora gideceğim o zaman