Bukal00 Öncelikle selam herkese 🤗Ben kendimi bildim bileli vejetaryenim hiç bir şekilde et,tavuk,kıyma yiyemiyorum maalesef ki gebelikle birlikte yumurta peynir de yememeye başladım sadece süt içebiliyorum 🙁Bebek için sağlıklı neler yiyebilirim ??
Pamuk Bukal00 Bende vejeteryanim,gebeligim boyunca haftada 1 dodex,saf balık yağı kapsül ve extra vitaminler kullandım. Şükür bir sorun olmadı.Cok bakliyat ve kuruyemis tüketiyordum
Yeniyeniden Bukal00 sağlıksız ne yapmak istiyorsunuz ki et tavuk balik hele balık kesin haftada 2 defa penlynir yoğurt sen bunları yemiyorsan nasil olcak bu iş
Pamuk Yeniyeniden Bazı vejeteryanliklar tercih değil maalesef. Mesela ben ağzıma tadı gelmişti etin 3 gün boyunca ögürdüm yatak döşek yattım. Doktorlar onu gebelikte bir şekilde tamamlıyor ben hayatımda hic et,balık falan yemedim alternatifleri yaptırdı doktorum şükür oğlumda hic sıkıntı yok.
Bukal00 Yeniyeniden farkederseniz et ürünleri yemiyorum değil yiyemiyorum yazdım.Ayrıca tüketebildiğim ürünler olsa tabiki de bebeğim için hepsini tüketirim.Et ile eşdeğer vitaminlere sahip çok fazla sebze var onları hali hazırda tüketiyorum.Daha başka neler olabilir diye buradan bilgi almak istedim buranın amacı da bu zaten.😊
Cudana Yeniyeniden sağlıksız filan değil, doktorumuz bu şekilde beslenebileceğimizi ve alternatiflerimizi bize gayet güzel söylerken siz neye dayanarak sağlıksız diyorsunuz ki? Birçok takviye var alabileceğimiz ayrıca, lütfen bilimsel bilgi dışına çıkmayalım, tecrübesi olanlar yazsın sadece.
Bukal00 Pamuk çok haklısınız👍Herkes et yemek zorunda değil bende sizin gibi asla yiyemiyorum ama vitamin ve sebzelerle destekliyorum 😊Eminim çok da sağlıklıdır bebişlerimiz
Gokturkmom_ Bukal00 ne demek rica ederim bende sizin gibi et konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum kırmızı ette sadece köfte seviyorum ondan tüketmeye çalışıyorum haftada 3 gün en azından :)
Pamuk Bukal00 Şükür benim oğlum 6 aylık oluyor değerleri çok güzel anne karnında o gıdaları almadığı halde🫠