Eda1254 Merhaba anneler siddetli gecmeyen bel agrisi cekiyorum bazen asagi doğru aşırı baskı yapan bı bebek ve arada bir sertleşen karın ama bu ara çok fazla bel ağrım ve dayanılmaz derece de benim gibi olanlar varmı yada bı çözümü
Meryem2121 Eda1254 benimde bazen aşağı doğru çok baskı bazende taş gibi oluyor karnım ağrıyor bel ağrısı normal artık vücud tasiyamiyor bu kiloyu ama kendini yormamaya dikkat et cok fazla ayakta kalma
Babymom07 Eda1254 bel ağrım olmuyor kalça ağrım oluyor benim ama yatınca geçiyor sizin yatınca da mı ağrıyor beliniz ? Karın sertleşmesi bende de oluyor özellikle yürürken falan o normal
Kaderozy Eda1254 bende 34. Haftamdayim bende fitik mi var ne varsa Cok kötü bel ağrım var yattigim yerden kalkamıyorum çok kötü ağrılar giriyor
Eda1254 Meryem2121 buara inanılmaz bı bel ağrım var geçmeyen resmen oturup aglayasim var o derece agrim
Eda1254 Babymom07 gecmiyo her türlü yarışı deniyorum ama gecmiyo bazen saplaniyo ağrı gece uyku uyuyamıyorum yürürken hatta bacağımın birine vuruyo baya ama ağrı gitmiyo yani o gece boyunca çekiyorum
Meryem2121 Babymom07 benimde çok oluyordu magnezyum kullandığımdan beri azaldı ve kendimi eskisi kadar yormuyorum
Gizem9688 Ayakta kalinca oluyor bende de. Ve durmayan bir bebek. Toplanmasina alışmıştım da bu hafta hic durmamaya basladi.
Meryem2121 Eda1254 acaba kendinizi çok mu yoruyorsunuz yada yatağınız rahat degilsede olabilir aşırı ağrı veya otururken beliniz boşta mi kaliyor otururken belinizi yastiklarla destekleyin
Eda1254 Meryem2121 benim değerlerim de çok kötü ayakta uzun süre kalamiyorum yemek yaparken bile oturup dinlendigimi biliyorum elim ayağım bosaliyo bı anda
Babymom07 Meryem2121 bende kullanıyorumda pek faydası olmadı siyatik sinirine baskı yapıyor sanırım benimki
Eda1254 Meryem2121 evet kullanıyorum şuan ben sancı zannediyodum ağrılarım çok artınca erken doğumdan korkuyorum ilk gebeligimde böyle şeyler yaşamadım ama sanırım sancıyla alakası yok yaşadıklarımin bugün hastaneye kontrole gittim sancı çıkmadı şükür kan vesayre verdim bakalım nasi cikicak zorluyo hamilelik artık sizin kaç haftalik
Meryem2121 Eda1254 34 hafta oldum ben artık bebeğin ağırlığından olduğunu hissediyorum sancılarımın özellikle sağ sol dönünce benimle beraber dönüyor canım çok acıyor
Eda1254 Meryem2121 ay aynıyız bende öyleyim sizin gibi bide bizimki ters ayakları direk kasıklarıma vuruyo beni zorluyo hareket edince artık içimi parcaliyomus gibi hissediyorum
Meryem2121 Eda1254 evet bendede öyle oluyor 🤭 daha karnimizin içinde o kadar dar alanda durmuyorlar doğunca nasıl duracaklar bilmiyorum😅
Eda1254 Meryem2121 aynen öyle eşimde doğsun öcümüzü alalım diyo bazen benimkinin baş kısmı midemde yanı nasi anlatsam başı aşağıda değil normal doğum pozisyonunda değil ayakları aşağıda dönmezse mecburi sezeryan olucaz gibi duruyo
Meryem2121 Eda1254 ama daha erken ya döner büyük ihtimalle benimkininde baş aşağı olamasina doktor sıkıntılı erken doğum olur demişti