37+6 dan selam, 6 gün önce kontrolümüzde 3105gr dı bugün kontrolümüz var doktorumuz çatı kontrolünü 39. hafta sonuna kadar yapmıyorum doğumu tetiklediği için dedi ben de doğurmak için değil gün dakikaları bile saymaya başladım keşke bugün yapsa da tetiklense de kızımı kucağıma alsam sabırsızlıktan çatlamak üzereyim +20 kiloyla ne uyuduğumdan anlıyorum ne uyandığımdan artık