basakc36 bende kendimden endişeleniyordum 29. Haftadayım toplamda 6.5 kg aldım diye. Bakıyorum millet +10 falan diyor ben neden daha çok almadım acaba bebek gelişmiyor mu diye korkuyordum ama daha az kilo alanlar da varmış :) bebek gelişiyordur bence bünye meselesi bu. Birde hareket etmek, bol yürüyüş, su içmek ve dengeli beslenmek. Hamileyim diye yemeyi abartmadım eskiden neysem o ve görünüşte hiç kilo almamış gibiyim çoğu göbeğe gitti. İnş bebişlerimiz sağlıklı olsun da kilo alınır da verilir de artık yapacak bir şey yok.