Ezel16 basakc36 31+4 6 kilo aldım .. İlk 4.5-5 ay çok bulantım olduğu için 3-4 kilo falan vermiştim.. Şimdi daha yeni yeni alıyorum doktorum bebeğin kilo aldığını söyledi kendim almıyorum.. Karnım büyüyor sadece 😅 10 gün önden gidiyor herşeyi biraz toplu bebek olacakmış öyle söyledi 🥰 Sağlıkla gelsinler 🐣🐣🐣🐣🩵🩵🩵🩵
esra_1824 basakc36 30 haftalık oldum 1kg bile almadım şeker ve karbonhidrat tam uzak kalinca demekki kilo alinmiyormus iyiki şekerim çıkmış iyiki diyetle hamileliğim devam ediyor çünkü zaten kilom yeterince fazlaydı heralde diyet zorunluluğun olmasa yüz kilo olurdum çünkü ilk hamileligimde tam 20 kg almıştım kafama göre beslenince :):) zaten o aldığım 20 kiloyuda hiç veremedim kaldı öyle.bu arada bebegimin kilosuda gayet haftasına göre iyi doktor hiç bı sorun yok senin kilo almaman bebeğin almış olması çok güzel dedi :)
Naniko 63 ile başladığım hamileliğime 38+5’te 82.5 ile devam ediyorum. Çoğu gece aç yattım ve midem başlarda çok bulandı, çok kilo verdim. Sonrasında midem yandı, hiçbirşeyi çok çok yiyemedim. Nasıl bu kadar kilo aldım, hayretler içindeyim😄
esra_1824 Naniko toplam 5 kg gitti bebek doğunca sonrası kalan kaldı üstüne birde 5 kg geri aldım bikac sene içinde bidaha veremedim malesef
Mirmire basakc36 ben 56ile hamile kaldım şu an 28.haftada 71 Kiloyum. Aman tanrım kendimden utandım 😂ilk aylarda diyetisyen kontrolünde ilerlememe rağmen kilom bu 🥹
serapmusta 29.haftada +10 kilo ile devam. Daha gelir muhtemelen devamı ama yapacak bişey yok. İlk bebeğimde de 16 17 kilo almama rağmen 6 ay sonra sporsuz ve uğraşsız bi şekilde eski kiloma geri dönmüştüm. Ömrümüzde bi kaç kez olan bişey sonuçta. Bebeklerimiz sağlıkla doğsunlar da
Fundaaaaa basakc36 ilk 3.5 ay 4 kilo verdim 54’tüm 50’ye düştüm 5. Aya girdik 57’im şuan 🤔 sabah gevrek yada yumurta yerim öğlenleri kabak havuç sotelerim yada mor lahana havuç yaparım yoğurtlu akşam yemeği uzun zamandır yiyemiyorum kavun karpuz gibi şeylerle geçiyor akşamları da ama kilo çok hızlı alıyorum. Ve en garibi de tartıya yansıyan kilo vücuduma yansımıyor bebek olduğuna insanlar inanmıyor bu nasıl beş aylık böyle diye 😂 ikinci bebeğimde beşinci ayında baya bir basket topu büyüklüğünde karnım vardı resmen 🤣
06Canan basakc36 benimde kilo işine aklım sır ermiyor kızımda 22 kilo aldım oğluşuma hamileyim 35.haftama giricem yarın 5 kilo aldım anlayan benide aydınlatsın
zlm-as 06Canan ay bende kızımda 28 kg aldım şuan erkek bebek 14 hafta hiç kg almamışım hatta ilk zamanlar 4 kg verdim kusmakdan, dokdorum bebegin gelişimi haftasına uyumlu dedi
arnka_mommy basakc36 22+4 57 ile hamile kaldım şuan 65 400 gördüm gebeş kaplumbağa gibiyim daha fazla almamaya çalışıyorum ama sanırım 80 i görürüm bu gidişle 🫠
Vaveylaa_2929 basakc36 bendede durumlar aynı şu an 31 haftalığım ama hamıle kaldığım günden berı kilom 81 82 yukarı çıkmıyor ama bebek kılosu ıyı neden boyle anlamadım bnde 🥰
LinamAsyam basakc36 biz de 32 + 3 4 kg ile yola devam ediyoruz. Şeker olduğu için alamadım. Etrafındakiler de yemek ye diye zorluyor ama bilmiyorlar ki ye dedikleri şeyler bana çok zarar veriyor bu dönemde insanlarla ugrasmak gerçekten çok zormuş