piiremsesinannesiii
Benim eşimde ilk bana devlette doğur dedi
Dedim çocuğa bakabilicekmisin oturdu bütün gece düşünmüş herhalde tamam özelde doğur dedi çünkü refakatçım yok ve sezeryan olucagim Hastanede nasıl yapıcaksin dedim çocukla tek başına bunları hep sıraladım dogumuma 21 gün kaldı bide ikiz gebelik benim en azdan özelde kendini topladıktan sonra azda olsa çocukla ilgilenme şansın var ama devlette zaten tek olucaksin aklın diğer çocuğunda kalıcak sen tek başına hem bebeğe bakmaya calisicaksin hem kendini toplamaya zor yanı kimsesi olmayana hayat gerçekten zor ama eşlerde iş bitiyor bende sıkıştırdım biraz piskolejik baskı uyguladım bir hafta soncuta bu çocukları tek başımıza yapmıyoruz artı devlette zaten tek oda vermiyorlar çocuklardan rahatszi olanda olur durmaz zapt edemezsin geçen gün serum yedim kucağımda çocuk tek başımayım ömrümden üç sene gitti 😂 çocuk durmuyor iki kere damar yolumu patlatti sağ olsun birtane bayan sermum bitene kadar yardımcı oldu