Benim doktorum 140 olması gereken şeker 142 çıktı diye bana resmen şeker hastasi muamelesi yaptı ve aşırı derece de canım sıkıldı. Diyete devam ediyorum ve olcumlerimde 1 aydır iki kez sadece 140 larda gördüm ona da endokrin doktoru 150 ye kadar normal dedi . Ama psikolojim çok yıprandı. Şimdiki aklım olsa yükleme yapmadan önce olculmesini isterdim çünkü bizim hastanede direkt 75 mg yükleyip geçtiler. Yani 138 çıksaydı şeker yok istediğini ye mi diyeceklerdi?