emirtimr1 ilk oglumda böbrek ağrısından dolayı doğumun başladığından haberim olmamıştı, Dr ilaç yazmıştı böbrek agrisi olursa iç diye. Bende sürekli kasılma başladığında duşa girdim çıktım içtim ve uyudum. 1gun uyumuşum, diğer gün uyandığımda eltim hadi hastaneye gidiyoruz dedi. Bebeğe birşey olur sonra ne yaparız diye. Aklıma yattı ve gittik iyi ki de gitmişim. 1 saat çekmedi gitmemden, Dr gelip acil ameliyata aldı.