Sarina98 Yazdığım haftadayız ve aşırı haraketli, birde aşağıda aşırı baskı var. Sanki adet olacakmışım gibi. Normal midir? Dr bu saatte cevap vermiyor.
1_Pandackk Sarina98 Dr cevap vermiyorsa eğer ağrılarınız rahatsız edecek şekilde ise acile gidebilirsiniz
Mernana Sarina98 32. Haftamdayım bende aynısını yaşadım bugün afedersiniz ishal olacakmışım ondanmış. Sizinde belki gaz sıkışmış olabilirmi bazen o yüzden de adet ağrısı gibi oluyor çok yoğun olursa hastaneye gitmelisiniz ılık duşa girin ve dinlenin takip edin inşallah geçer sizinkide 😘
Sarina98 1_Pandackk eşim evde değil ve oğlumla yalnızım, yurtdışındayım. Gidemiyorum şuan, sadece normalmidir diye merak ettim, çünki 35 haftada herkeste ağrılı geçiyormuş.
1_Pandackk Sarina98 korkutmak istemem bn erken doğum yaptığımda adet sancısı gibi ağrım önce başladı sizin haftaniz gayet güzel korkmayın inşallah geçicidir salgın hastalık varmış ishal karın ağrısı mide bulantısı vs
Esen3 Bende 35+4 deyim bugün o şikayetle gittim doktorda nstye bağladı hiç birşey yoktu bebek pozisyon almış bu yüzden çok normal dedi bebek düşecekmiş gibi hissediyorum sürekli
Sarina98 Esen3 bugün sanki dirsekleriyle kazıyormuş gibi bir hiss var. Haklısınız pozisyon değişmesi ola bilir. Sürekli bir haraketli
Sarina98 Mernana gaz sorunumu aşırı takip ediyorum, çok rahatsız ettiğinden dolayı. O nedenle gaz olduğunu düşünmedim 😐
Sarina98 1_Pandackk inşAllah iyi olur, ben oğlumu 37 de doğurdum sezeryanle, açıklık, sancım varmış ama haberim yoktu. Kontrole gitmiştim, bebek geliyor deyip ameliyyatla aldılar. 3 parmak açıklık varmış.
emirtimr1 bende de ara ara olmaya başladı 34. haftadan beri doktorum gayet normal olduğunu söyledi ki okuduğum çoğu yerde de rahim kendini doğuma hazırladığı için bu tür kasılıp gevşemelerden dolayı ağrılar olabiliyormuş🥰 bir kanama,lekelenme veyahut tansiyonunuz yükselmedikçe çok endişe etmeyin 🤓
Sarina98 emirtimr1 çok teşekkür ederim içim rahatladı. Doktorum suyun gelmedikçe korkma demişti🤦😂 Ama yinede insan en küçük şeye bile dikkat etmeli bence.
emirtimr1 Sarina98 tabiiki bende de olmuştu birkaç sefer kusunca üstüne doktorum hemen hastaneye çağırmıştı🥲 neyse ki olumsuz bir durum yaşanmadı şükür bu senenin bebişleri annelerini korkutmayı seviyorlar😂
Sarina98 emirtimr1 aşırı stres oluyorum son haftalarda, 34 e kadar o kadar dikkat etmemiştim. Şimdilerde çok kasıyor
emirtimr1 Sarina98 ahaha inanır mısın bende de böyle oldu sanki her an birşey olacak ve biranda doğum başlayacak ve ben anlamayacağım gibi hissediyorum çok garip bir döngü 🥲