iremd-1798 Smyee1 evet acile gittiğimde birini sezeryana alıyorlardı bekletmek zorunda kaldılar. Beni aldılar direkt tam açıklık olduğu için. Sizde suya koyup Meryem suresi Ayetel Kürsi ve Felak nas okuyun biz bunları okuduk.
1931 elif475475 Meryem otunu koyduğunuz suyu mu içtiniz bilmediğim için soruyorum bende almak istiyorum da
Smyee1 parlaayyy teşekkür ederim sağolun. Şuan iyiym sancı yok, bebek hareketlerini takip ediyorum evdeyim. Yarın nst var. Salı gününe kadar sancıları bekleyeceğiz, gelmezse salı sezeryan olacağım.
Zeyyno_ Smyee1 Valla bende sancım açıklık başlayınca denemek istiyorum ilk gebeliğimde de duydum ama denemedim bakalım DHA biraz vaktim var 35+5haftaligiz 🌺