elif475475 ben bu gece suya koymuştum meryem suresini okudum. Sabaha karşı belime sancılar girmeye başladı. Adet sancısı gibiydi bekledim kalktık eşimle. Sonra katı bi akıntı geldi benden. Hafif kahvemsiydi, nişanım cuma gelmişti. Biraz yattım sancı geçti meryem otu da baya açmış belki ondan böyle oldu. Şuan hâlâ suda duruyor çıkartmadım. Sabahleyin uyandığımda pembemsi kanlı akıntı az geldi. İnşallah dogum belirtileridir.