B61use 11 +4 günlüğüm doktora gideceğim sizce cinsiyeti görürler mi ve 11 haftalıkken cinsiyet öğrenen var mı
Aynurozturkkk B61use Bende tam 11+4 te ögrendim kızım çok hareketliydi hemen gösterdi kendini, şuan 19+6 kızım 🥰
HazelSeren B61use ben ılk gebeliğimde 12 haftalıkken kız dendi 19 haftada tekrar gıttım erkek dendi bence acele etme canım
Symnr24 Merve_kucuk çok teşekkür ederim inşallah sağlıklı sıhhatli doğar güzel bir kızım olur 🥰 bir oğlum bar hepimizin hakkında hayırlısı olsun . Cinsiyeti öğrendiğim zaman bende yazarım 💐
Symnr24 Merve_kucuk 10+5 de detaylıda erkek olduğunu söyledi 🫣 kız demiştiniz . Değişir mi bilmiyorum şimdilik sonuç bu 😂
Merve_kucuk Dne122 28 Nisan dan hesaplanıyor 3 gün içinde tuttuysa işte erkek yoksa mayısa kalıyor mayısta da kız çıkıyor ☺️