ela_celik merhaba, doktor bey çok tatlıydı. Teker teker anlatti ve guzel seyler soyledi. İcim rahatladi. Sadece şeyi merak ettim. Cihazi eski mi acaba? Detayli ultrasonda cok net gorunuyor, guzel fotolar çekiliyor vs diyolardi. Ben oyle bi netlik goremedim 😁 diğer doktorlarla arasinda cok fiyat farki vardi. Sasirmisdim zaten. Sebebi bu olabilir mi diye dusunduk bi esimle çıkışta