Deroli geçmiş olsun umarım şimdi daha iyisindir ?? Benide dün yönlendirdi perinotologa bugün gittim, doktor güzel şeyler söyledi ara ara lekeler gelebilir korkma dedi onun dışında bir sıkıntı görmedi Protestan içmene bile gerek yok o sadece kasılmayı azaltır kanamayı durdurmaz dedi, kanın az az gelmesi de iyi dedi içeride kalmasındansa sizinde güzel geçer inşallaj, bundan sonrasında bu şeyleri yaşamayız ne diyim :(