Toprakayln benimde aslında baştan beri lekelenmem oldu 2 haftada 1 oluyordu 12. Haftada 1 hafta sürdü sık değildi ama az miktarda lekelenmem oluyordu progestan basladik şuan 15. Haftadayım çok şükür geçti siz kontrole gidin progestan başlarlar birde benim bel ağrısıyla oluyordu insan lekelenme yaşayınca tedirgin oluyor sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah ☺️ kendizi yormayın dinlenmeye özen gösterin