Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim doktor randevum cuma günü ama 5 6 gündür süren lekelenme tarzı kahverengi kanamam var acile gittim bir kez o zaman sorun yoktu yerleşirken olabilir dediler ama başından geçen var mı cumayı beklemelimiyim yoksa acile gitmem gerekir mi