İlk e göre ikinci daha kolay oluyor hem sen tecrübeli oluyorsun hemde vücut olarak sanırım ilk doğumdan dolayı daha yatkın oluyor ve uzun sancılar çekmiyorsun bende öyleydi ama bünye olarak değişiklik gösterir mi onu bilmiyorum ama çoğu kişi ilk doğuma göre ikinci nerdeyse yarı yarıya daha kolay olduğunu söylüyor bende öyle düşünüyorum