Haticebaysalll Gece yatakta dönerken kasıklarıniz acıyo mu sizinde 😔 bide hafif kipraşma hareketi oluyo acaba bebek mi 🤔
Pinarclk Haticebaysalll bende kramp giriyor birden dönersem. Ve bazen bas agrısından neredeyse uyuyamıyorum. Sabahları da bi kac kez bıcak saplanması gibi kramp girdi. Ama cok sık olan birşey değil. Cok sık olursa direk doktora giderim zaten
Gozde_coskun Haticebaysalll 12+3 um . Allaha şükür uykum gelmesi dısında vicudumla ılgılı bısey yok . Bazen cok halsızlık yapıyor bıde çalısıyorum .
Candaan Haticebaysalll gece uyku yok karnımda ağrı ve bacaklarımda kramp oluyor bi saga bi sola dönüyorum kasık bel ağrım beni mahfetti dün neredeyse acile gidecektim😢 yinede çok şükür
Seymasel68 AyEr aynı bas agrısı bendede var ne yapcm bılmıyorum beynım zonkluyor her gun ole bısey kı sacımın dıplerı agrıyor te dokunamıyorum
Pinarclk Haticebaysalll nedenini araştırmadım cok sık olmuyor diye. Ben de bakayım bir ozaman. Bugün ek vitaminlere basladık. İçeriğinde belki vardır. Onları da okurum. Teşekkür ederim😊
Kbr5361 Candaan canım doktora gittim bugün kasık ağrılarını sordum normal dedi çok şiddetli olmadığı sürece normal herşey
Mervemervemerve Kızlar sizin kalbiniz ağrıyomu arada sıkışıo gbı oluyomu benm oluyo gece nefes aldrmıo
Gozde_coskun Arzu_ 😂😂😂 iş yerim izin verıyorda boş odaya gecıp bıra kestiriyorum . Cinsiyet bellı mı sizin
Nesrn Donerkem va ahri ve batma cok oluyor ozellikle bu gunlerde. Hele de oksururken, veye hapsururken de ayni. Ben de kusmalar tam gaz devam, 13+2, biten var mi? 😢
Arzu_ Gozde_coskun çok iyimiş, bende rahatım iş yerimde ama erken kalkmak bitiriyo 🙈 haftaya öğrenicem inşllah kontrolle beraber 😍
Nezahatozen hapsurdugunda bi anda döndüğünde filan sanki bıçak sokar gibi bi ağrı giriyor neden böyle oluyor ki dün belim çok ağrıdı eşim övdü öyle geçti gibi bide