Kızlar ben doğum yaptım. Şuan bebeğim küvezde dualarınızı bekliyorum gittiğimde zaten doğum başlamıştı hatta 1 haftadır belirtileri varmış ama ilk hamilelik tecrübesizliğinden ve artık haftam ilerledi yoruluyorum düşüncesiyle anlamamışım. Ciğer geliştirici iğne yaptılar 2 doz şeklinde 24 saatte bir 2. Dozdan 4 saat sonra doğum yaptım zaten avantajım o oldu. Doğumda doktor enfeksiyon var plasenta parça parça gelşyor kopuyor , doğumu erken başlatan sebep enfeksiyondur dedi. Çok şükür bebeğimde bende zehirlenmeden daha zor sonuçlar olmadan kurtulduk. Ama doğumum çok rahat oldu diyebilirim sadece doğmaması için 2 kez doğum sancısı çektim yani tek doğumda 2 çocuk doğurmuş gibi oldum serum ilaçlarla durdular dediğim gibi. Herkes kolay doğum yapar inşallah😊 şuan bebeğimde ani gelişen kötü birşey olmadı nefesini tutuyor ara ara oda prematüre olanlarda normalmiş, bugün organlarına bakılacak ultrason ile dualarınızı eksik etmeyin kızlar🤗