Rkye0 Kızlar tüp bebek ile hamile kaldım şuan 28+5 oldu peçeteye kırmızı incecik bi kan geldi kasıklarımda adet sancısı gibi hafif sancım oluyor ama hemen geçiyor birde afedersiniz bazen makat kısmında baskı hissediyorum sanki ordan çıkacak gibi
Afranaz Rkye0 benim doktorum kanama olursa direk gel demişti sende panik yapma canım doktoruna git hemen
ggmom Rkye0 kan vajinadan mi geldi makattan mi eminmisiniz bazen kabızlık çatlama yapıp kanama yapabiliyor o da çizgi gibi geliyor peceteye
1Ali Bende 28+3te lekelenme yaşadım hemen hastaneye gittim çok şükür bir şey çıkmadı ama tedbirli olmak lazım
Rkye0 Sancım falan olursa kanamam devam ederse giderim hastaneye 😔 hareketlerini hissediyorum bazen midem de bazen kasığımın oralarda oluyor
Rkye0 Şuan eşim görevde ailemin yanında kalıyorum ablama söyledim kırmızı lekenmem oldu hatta gösterdim yeğenim uykusuz kalıyor diye evine gitti birşey olmayabilir ki inşallah olmasın yine de bu şekilde evine gitmesine üzüldüm
Rkye0 Kızlar hastaneden bildiriyorum kanamam arttı alttan bakıldı kese görünüyor dua edin lütfen olabildiğince doğumu erteleecekler şuan yatış verildi
Yelizkhrmnn Rkye0 Allahım vaktinde sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Mümkün olduğunca da sakin olmaya çalışın çok zor olsa da
cLearQueen Pamuk öyle mi oluyor ben bu haftalarda ortaya ciktıgını bilmiyordum size de gecmis olsun bu haftada serklaj yapilir mi