Benim hamilelikte boynum da olmuştu kararmıştı hatta ben defalarca banyoda acaba kir mi diye ovaladım 😄 dogum yapalım2 ay oldu suanda yok kayboldu.Ama şöyle bir şey duymuştum dogum sırasında sacınızı lekeli yere sürğnce geçiyormuş.Ben denemedim ama cok yerde gördüm bunu