Mzzz . Babaanne dede ismi koyulsun demiyorum. Türkler tarafından liva ismi kullanılmış demiş arkadaş. Ona cevaben yazdım. Türkler bu ismi kullanmışsa niye hiçbirimizin bu isimde bir büyüğü yok. Hangi Türkler kullanmış bu ismi Hazar Türkleri mi Gagavuz Türkleri mi? farklı isim olacak diye -kelime kökeni, anlamı, Kuranda geçip geçmemesi fark etmeksizin- yeni nesil annelerin kültürümüzde yeri olmayan ve çocuğun milliyetinin anlaşılmamasına neden olacak bu tarz isimleri koymasına karşıyım. 20-30 yıl sonra bir Türk çocuğu sadece ismine bakarak yabancı bir çocuktan ayırt edilemeyecek hale gelecek. Bu benim fikrim.