Gizem1992 yaa canımsın😁
Teşekkür ederim öncelikle❤️
6yıl uğraş sonucu tüp bebekle hamileyim ve çok riskli bi hamilelğim var ilk öğrendiğimzde kayınvalidem, kayınpederm geldiler ve bnm uzanıp dinlenmem gereken günlerde sağolsun tüm işleri bana yıktılar yeni transfer yapılmştı kanamam başladı hastanede kaldm yanıma refakat etmeye gelmedi😒 düşük önleyici iğnelerle çok şükür tutundular ama işte hala riskli bi gebeliğim var çok zorlanıyorum
İsim konusunda da ben hastaneden taburcu oldm eve geldm kayınvalidem kız olursa ismini ben koyucam dedi 7tane torunu var bana gelnce böyle bse attı ortaya ikisinin kız olduğunu öğrenince bayramda şey demiş eşime, birine bnm adım diğerine kızımın adı yani fadime ve ayşe😅😅😅
Liva ve liya’yı duyunca şok geçirecek😅