Kızlar, ben anaokulu öğretmeniyim (çalışmıyorum)
Bekarken çalıştığım okulda bi öğrencim vardı Liva eşimle nişanlıydık kızımız olunca ismi liva olsun dedik ben hem çok bilinmeyen hem de anlamı güzel bi isim koymayı istedim her zaman
Anlamı: türkçe de bayrak, sancak demek
Peygamber efendimizin sancağının adıymış aynı zaman da neyse
yıllardır dilimize yapıştı başka bi isim düşünemiyoruz😅
Çocuğumuz olmadı, tüp bebekle ikiz kızlarıma hamileyim eşim de diğerinin ismi Liya olsun dedi
Sabrın en güzeli demekmiş
Gerçekten yıllardır verdiğim uğraşın sabrımın en güzeli bebeklerim🥹
25haftalık hamileyim, eşimin ailesinden kim duysa ismi beğenmiyor huzursuz olmaya başladım bide sizlerden fikir alayım dedim sizce de kötü bi isim mi?
Söylenmesi zor mu?
He birde son olarak Lina ismi de çok güzel ama aile de var diye istemiyoruz