Psk1998 Fatmabuuyurr evet predictor aldım. Ama ben 4 ay önce kalp durması sonucu kaybettim. Onu da regl gecikmesinin 4. günü yapmıştım o zaman bile çok silikti. Belki simdi de o yüzden negatif olabilir 🥲 beklemem gerekiyordur