Smyee1 Ben su an seninle tamamen aynı durumu yaşıyorum, hiç bir belirtim yok 39+5im, doktor kontrolde cumaya kadar gelmezse cumartesi sezaryenle alırız dedi, e ama doğumu tetikleyici bi şeyler yapamaz mıyız dedim suni sancı diyorsan olmaz o 100 Kadına suni sancı versek 99unu sezaryene almamız gerekirdi dedi. İki gündür buna canım sıkkındı, doktorumu da severim iyi biridir ama içime şüphe düşmüştü, bugün emekli kadın doğumcu bir tanıdığıma sordum, 41+6 yasal suredir ilk doğumun sakın 40+0da doğurmayı kabul etmiyorsun dedi, bir kaç şey daha söyledi ve ben bekleme kararı aldım hatta sanırım doktorumu da bırakıcam