Bugün itibariyle 40+1 olduk. Hiç bir problem yok. Bu, zamana kadar da olmadı. Suyu normal ve baş aşşağıda bugün kontrolumuz vardı 1 cm açılma varmış. Ben yaklaşık 2 haftadır evde egzersizler, apartman merdivenden inip çıkmadır, hurma yemedir bunlara dikkat ettim. Bugün doktorumuz haftaya salıya kadar bekliyelim dedi. Salı günü yatış yapıp sezeryan dedi ama ben normal doğumu çok istiyordum. Kendimde kilolu degilim bebekte iri bir bebek değil. Suni sancı ile deneyecek misinz dedim, suni sancı her hastaya verdiğimiz bir yöntem değil dedi kendisi. Bende sezeryan olmaktansa salı yatış yapınca denemesini dahi kabul edecektim. Hiç bir problemimiz yok çünkü şuan. Ne yapmam gerek nasıl açılmam olur dediğimde de yapmışsın gerekli şeyleri fakat açılma şuan bu kadar ama salıya kadar bekliyelim dedi. Çok moralim bozuldu. Özel hastane diye mi bilmiyorum ama doktorumdan çok memnundum. Kendisi de normal doğum taraftarı biri. Cuma günü nişan geldi fakat o günden beri başka birşey olmadı. Kendimi normal doğuma çok hazırladığım için mi bilmiyorum ama çok üzüldüm moralim bozuldu. Ve normalde kemik yapım da çok uygundu doktor kendisi söylemişti. Bu zamana kadar da çalıştım aktiftim hep, evden yatan biri olmadım. Bunca şeye rağmen moralim çok bozuldu. Sizin fikir ve görüşleriniz düşünceleriniz neler. Bu tarz bir durum yaşayan oldu mu