Gamzeturkmen biliyorum çok zor, ama kolay değil içinde bir can var oda gün sayıyor artık, hepsi geçiyor şuan bebeğim 48 günlük yaşadığım ne varsa hepsini cidden unuttum, sezaryenle doğurdum bir hafta ağrım oldu yürümekte zorlandım , bir daha iyi olamicam galiba dedim şimdi eskisinden de iyiyim. Sağ salim doğsun da inan herşey bir anda unutuluyor, bişey daha çok güzel kokuyor gece onu izlemekten uyku uyuyamadım🫠🥰 bebeğin için herşey değer ♥️🙏✨️