Beybyi benimki 6 haftada sadece kese vardı tehlikeli bir gebelik geçirdiğim için 1 gun arayla acilde kontrol iğne vardı 7+4 gibi bebek göründü kalp atışı iyi dediler ama daha dinletmediler pazartesi kontrolüm var şimdi 9+1 kontrole kadar 10 haftalık olcam