NDSS Bat 27 görünüyor adete 3 gün kaldı. Bu zamana kadar nasıl test yapmadan kan vermeden durdum ben de bilmiyorum🤭 İnternetten erken gebelik testi almıştım onlar da bozuk çıkınca bekleyeyim dedim
Yaren3311 NDSS bat 26 görünüyor bugün çatlamamın 13 . Günü test yaptım silik çıktı ama sanırım bozuk kaşık ayak bel ağırlarım vardı şimdi geçti kaç gündür adet olcan sandım akıntı geliyor ama adet değil kaşık ağrıları adet gibi yüzümde sivilce bile çıktı artık 26 sini beklicem
Burcu__0506 NDSS benimde bat 28 bel ağrısı kabızlık ve koku hassasiyeti bide yüzümde sivilceler çıktı test yapmadm bekliyorum
NDSS Yaren3311 umarım adet değildir bende de aynı belirtiler var yüzümde sivilce bile çıktı. Bekleyelim güzel haberler alırız umarım
Burcu__0506 Yaren3311 inşallah canm benmki eğer olduysa kazayla oldu olmadıysa da vakti zamanında olsun hayırlsıyla sağlıklıca. Aralıkta bi düşük yaptım birdaha aynı durumu yaşamak istemiyorum
NDSS İçini rahat tut. Vaktini bekliyordur :) Yarın öğlene hastaneden randevu aldım. Hem genel kan tahlillerine baktıracağım hem de Beta Hcg. Çok heyecanlıyım uyuyamadım bile🫠
Edosca Burcu__0506 1 kez dış gebelik 1 kez düşük yaptım 3. İçin 7 aydır deniyoruz Buda bizim sınavımız
senem-yabaci NDSS benim yarın tam bir hafta olacak uygulamaya göre. Sağlık ocağına gidecektim. 3 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bu ay da olmadı bende. Yine de gitsem mi bilemiyorum. Ne dersiniz?
NDSS Papatyacicegi 22’si erkenmis negatif görmek normal bence, 26’sında daha kesin bi sonuç çıkar🥰 çıkmasa bile adet gecikmesine kadar yine vakit var
Afranaz NDSS benimde bat 28 hiç bir belirti yok hayırlısı bakalım Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🥰
Papatyacicegi NDSS Afranaz ovulasyonun üzerinden 13-14 gün geçmesi gerekiyormuş canım Evet ya birde ben erken yaptım evlilik yıl dönümüydü çıkarsa süpriz yaparım diye :) çok heyecanlıyım acaba çıkar mı diye 2 gün sonra sabah idrarı ile yapcam