Kızlar selaaammm🥰😘 biliyorsunuz ki günler kaldı artık hamileliğimin sonuna yaklaştım 38+2 olucam az sonra 🙉 ve ben 40 a kadar beklemek istemiyorum 🙉 hem biraz şeker çıkıyo aşırı değil ama yine 160-170 oluyo ondan çok beklemek istemiyorum hem korkularım artık beni yoruyo o yüzden suni sancı ile doğum yaparım pazartesi günü 39 olucam o zamana kadar kendi sancım gelir nişanım gelir suyum gelir diye beklicem ki inşallah gelir 🙉
Neyse sorum şu sıcak duş sıcak su torbası gibi şeyler tetikliyormus hemen getiriyormus doğru mu bu ? Bende sıcak duşa girmeye başladım sıcak su torbası yapmadım daha beline yap falan denildi sıcak suya otur denildi ne bileyim sıcak duş diyen oldu etkisini gören oldu mu bu haftalarda 🙉 bende başlasam pazartesiye kadar 39 a kadar gelir mi biseyler yada suni alsam bile kolaylaştırır mı acilmami 🥹
Başka tavsiyeleriniz varsa onlara da açığım şuan 🥹🙉 tüm tuşlara basicam pazartesiye kadar çünkü 🙉😂