Nznks dunyaya bir canli getiriyosun ve onu birey olarak yetistirmen herseyinden sorumlu olman gerek,tirnagina zarar gelse deliririm diye dusunuyosun,aklin cikiyo ona bisey olucak diye,gece ilgi istiyo gunduz ilgi istiyo tum hayatini ona adaman gerekiyo yeri geliyo kendini unutuyosun ki ben daha yolun cok basindayim tum bunlari dusununce ard arda cocuk getirmek cok yorucu cok zor cidden insan ustu bir gayret istiyo hakkiyla yapmak gerekiyo tabi bide bedenin yoruluyo yipraniyo psikoloji zaten zedelenebiliyo