ShutUp canım şimdi biz sana ne desekte sen o bebegin yüzünü görmeden anlamiycaksin ilk hamileligimde hergun ağlardım hatta eşimde demişti insanlar 2.cocugu nasıl yapıyor biz 1.de bu hale geldik diye o da benle birlikte yıprandı doğum yapana kadar kustum ilaç kullanamadım 35.haftada ağlayarak kaynanama gittim hastaneye gidelim çıkarsınlar bunu içimden diye bağırdım o da bana dedi ki sen dedi bebegin yüzünü görünce herseyi unutacaksın neyse 38.haftada dogumum başladı hastaneye gittim ağlayarak çocuğu dogurmuycam gelsinler kessinler çıkarsınlar bunu demiştim düşün artık canı umrumda bile değildi doğuma gitmeden önce de kusmustum çünkü sonra bebek doğdu gördüm böyle dondum kaldım nefes bile almayı unuttum heyecandan o gece uyumadım sabaha kadar yüzüne baktım şu an oğlumu kimseye bırakmam bile mesela o kadar değerli ki şimdi tekrardan hamileyim 11 haftalık elimden geldiği kadar tadını çıkarıyorum çünkü bugünler birdaha gelmiycek ve ilk bebegimde yaptığım hersey için cok pişmanım sende bebeğine kavuşacağını anı aklına getir