Kızlar 2 kere doktora gittim ve devlet hast idi, ilk gidişim 7. Haftaydı kalp atışını 3 saniye dinledim idrar testinde enfeksiyon çıktı doktor 2 hafta sonra gel dedi ve bugün gittim doluyum dedi almadı başka doktor kabul etti o da niye geldin anlamadım dedi ( şaka gibi ) bende Allah korusun her şey yolunda mı diye enfeksiyonum vardı dedim buna rağmen tekrar kan ve idrar testi talep etmedi, sizce normal mi ? Açıkçası enerjimi emdiler devlette ki doktorlar…