Guzellik herhangı bır kanama sancı aşırı kasılma rahım agzı kısalığı gıbı bır durum yoksa korkmayın. Erken dogum olması ıcın bır rısk olması lazım. Benjm hamılelıgımın başından beri ara ara leke seklınde kanamam oluyor. 24. Haftadan berıde erken dogum rıskım var sımdı 37 olcaz tabı iğne ve ilaçlarla. Oyle hemen olcak bırsey degıl erken dogum merak etmeyın.