Guzellik ben de hep öyle hissediyordum 😁 hatta normalde 3 ocak ama ben şubatın 15 gibi doğurcam görürsnz diyordum herkese
3 gün kaldı 15ine hiç doğuracak gibi halim yok, nedense insan öylr endişeye kapılıyor
Prematüre sayfalarına falan bakıyordum hep