Kivircikkuala Melissahan amin inşallah transfere kadar geri 95 e düşerim 10 gün var ya tutayım biraz boğazımı
Rubiss Ben 103 el hamile kaldım 114 de doğum yaptım 2 aylık oldu şükür bebeğim ilk 20 günde aldığım kiloyu verdim zaten nasibinde varsa kilo da çok etki etmeyebilir ama kilo versek tabikide çok daha hatay ederiz ☺️☺️
birmeleginannesi_ Kivircikkuala sıkıntı yok canım kalirsin inşallah bı sıkıntı görünmüyor çünkü 🥰 bende kilolu kaldım ve hiç kilo almadım aynı kiloyla doğum yapicam son haftalarımdayim 🥰
Adenmom_ Kivircikkuala aslında ekstra bir şey yapmadım çok fazla şekerli şeyler yemedim ekmek falan dikkat ettim akşam belirli bir saatten sonra yemedim şeker testi de yaptırdım onda da sıkıntı çıkmadı çok şükür
Kivircikkuala Adenmom_ maşallah 🧿 Allahım nazarlardan saklasın nolur bana da dua et inşallah bu sefer pozitif sonuç alırım bende 🥹❤️
Adenmom_ Kivircikkuala dualarım sizinle en kısa zaman da güzel sonuçlar alın inşallah Rabbimin izniyle ❤️🤲🏻
pamuk34_ Kivircikkuala doğal oldu yeni evliyiz bi süre istemiyorduk 2. Ayda kazayla oldu Şuan doğdu ve üç aylığız inşallah sende sağlıcakla kucağına alırsın canım benim
Kivircikkuala pamuk34_ ay çok sevindim 🥹❤️ maşallah bol bol sev öp kokla gerçekten doğal yolla hamile kalmak bir mucize ❤️❤️❤️❤️ Allah razı olsun inşallah kuzum bende çok istiyorum ❤️
160721P Adenmom_ canım maşallah yine senin fazla haftan kalmamış ve kg almamissin bende diyet yapmadım çok kusuyordum midem çok bulaniyordu oyuzden gtti kg ama şuanda çok yiyorum korkuyorum kg almaktan dikkat etmeye çalışıyorum
Adenmom_ 160721P ay kusmak çok kötü Allah yardımcınız olsun , benim çok mide problemim olmadı ya en başından beri çok şükür inşallah bundan sonrada böyle devam ederiz şu sıcaklar da bir geçse hayırlısıyla