Aysemuberra Bir şey sorabilirmiyim ben de 2 be 3 gündür bidem bunalıyor ayın 16 sında yumurtlamıştım şimdi belirtisi olurmu karnım agrıyor hamilelikte agrırmı sizce
Dhsari Aysemuberra Karın ağrır benim karnımda ağırı bir ağrı vardı üşüttüm sanarak gittim ve gebeydim
Aysemuberra Dhsari ben de 3 sene dir evliyim olmadı sürekli tes yapıyorum yok yapmamayı tercih etım korkuyorum yoktur diye bide cırcır olmuşum karnım kurul kurul oluyor
Dhsari Aysemuberra bilemedim o halde benimde dediğim gibi karın ağrısı tek belirtimdi ilaç kullanmadan doktor gebe olmadığından emin olalım dedi fitil verecekti çünkü o zaman betadan anlamıştık hayırlısı olsun inşallah allahım nasip eder