Gizliyim Bugun adetim 3 gün gecti ve adet olmadm her ay çok sancılı geçerdi bu ay az sancım var ama adet olmadım catlatma ignesi 2 ay oldum sonra kis oldu bu ay ilaç kullanmadim
ggmom Gizliyim kızz 3 gün geçmiş varsa da yoksa da belli olur 2 gün daha bosa bekleme Allah kalbine göre versin, 🤗
Seyma63_ Kızlar 3-4 gün sonra adetim var ama şuan belim ağrıyo gögsüm şiş halsizim ayaklarımın altı yanıyo herzamankinden farklı bir durumdayım belirtileriniz nedir