Emine0619 benim gebeliğim başından beri riskli bi gebelik ve şimdiye kadar sayısız olumsuzluk duydum bebeğimle ilgili, sonuncusu da bu cisterna magna oldu, bende çok stres yaptım üzüldüm ama biraz araştırınca aslında gerçekten tek başına bi anlamı yok, çoğu doktor da böyle söylüyo zaten. Bizden de emar istedi ama haftalardır randevu bulamıyorum ve artık vazgeçtim inanıyorum ki bebeğim iyi ve sağlıklı, sizde gönlünüzü ferah tutun her sıkıntının sonu muhakkak selamettir 😉