Tulay_95 Birmi merhaba, bende bir kaç gün önce bununla ilgili post açmıştım ama dönüş alamadım ne yazık ki. Aynı durumu bende yaşıyorum şu an. Kaç haftalıksınız ve kaç mm acaba?
Birmi Tulay_95 canim merhba bugun ozele gittim kafa kemik yapsni gorememsti aralgi o yuzden gemis olctu.Suan gordu Hersey yolunda cok sukur ♡♡22haftalgz
Tulay_95 Birmi sizin adınıza sevindim, bende yarın tekrar perinatolog ile görüşeceğim, inşaAllah bende güzel haberler alırım. Sağlıkla kucağınıza alın İnşaAllah 🍀
Emine0619 Tulay_95 sıvı ölçüsü düşebiliyor mu acaba benimde 12 mm ölçüldü ama emara gün verdi normal bişey mi sizce bilginiz var mı doktorunuz herhangi bişey dedi mi ?
Tulay_95 Birmi iki hafta önce 12.4 mm ölçülmüştü, bugün ki perinatoloji uzmanı 10 mm de riskli dedi ama çok şükür ki eşlik eden başka anomali yok, gerileyebilir de dedi. Fetal emar istenmişti ama ona da maalesef randevu bulamıyoruz, artık nasip..
Birmi Tulay_95 Rica ederim.Bisey Rica etsem tekrar gidisnde 8 degerni sorarmsnz yuksek degermi normalmi.
Tulay_95 Birmi bu benim dördüncü gidişimdi. Bundan sonra ki kontrollerimi kendi kadın doğum doktorum yapacak. Ama şunu söyleyebilirim ilk detaylı ultrasonumda 8.4 mm ölçmüştü doktor ve şu an için önemli olmadığını ama takip edilmesi gerektiğini söylemişti, sonra ki kontrollerde yükseldiğini gördük zaten. Ama bugün gittiğim başka bir perinatolog da 10 mm ve üzeri riskli dedi eğer 10 mm’nin altına düşerse risk devam eder mi diye sorduğum da hayır herhangi bir sorun olmaz hatta 12 13 mm olup başka bir anomali eşlik etmiyorsa bizim için normal bile diyebiliriz dedi. Yani içiniz rahat edecekse başka bir uzmana daha görünün ama benim anladığım kadarıyla 8 mm riskli bir durum değil İnşaAllah