Betul-97 dönüyorum eve napim buralarda bekleyene kadar beni haftada iki gün istedi diye geldim bugün ama yardımcı olan yok pazartesi gelirim artık yarın da gelemem arabamız var onunla bile 1 saat çekiyor otobüsle gelsem halim ne olurdu yol insanı çok yoruyor