seherkrtt Doktora muayene olmadan önce gebe izleme girmeniz gerekiyor. Nst istediyse o da öyle muayeneden önce yaptırıyorsunuz daha sonra doktora muayene olduğunuzda doktorunuz o kağıtları istiyor sizden onlara bakıyor. Doktor muayenesinde normal ultrasondan bakıyor size gösteriyor kalp atışlarını, kilosunu filan söylüyor sonrasında söylüyor zaten ne zaman gelmen gerektiğini. Ben son ayımda olduğum için her hafta gidiyorum ama her hafta kendi doktoruma gidemiyorum tabi o gün kim varsa o doktora gidiyorum. Önce sekreterden doktora sıra alıyorum daha sonrasında gebe izlem ve nst’ye sıra alıp onlara giriyorum. Muayene sıram gelince de doktora gidiyorum kendisi de ultrasondan bakıyor bebeğinizin durumuna, suyunuza vs