Hilossx Nurcantas65 evet bunları duydukça daha çok kılmalıyım diyorum kendime rabbim zorlaştırmadan ne güzelde kolaylaştırıyor 🌸🤲🏻
Nurcantas65 Hilossx kesinlikle fıkıh kitapları okuyun,akaid de tavsiye ederim. Çok çok uç örnek daha vereyim esirsek ve çırılçıplaksak bile bükülerek avrat mahalını kapatarak bile kılınır. İslam’ı kaynağından araştırıp yaşayın inşaaAllah ☺️💗
Hilossx Nurcantas65 inşallah dediğiniz gibi araştırma yapıcam bende 😊biliyorum ki rabbımız zorlastırmadan kolaylaştırıyor
Zuleyha_18 Hilossx mesela bende rahim ağzı yetmezliği var eğilip kalkmam benim ve bebeğim için risk o yüzden oturarak kılıyorum ama sizin durumunuz herhangi bir risk taşımıyor gibi gün içinde bol istiğfar çekin kalbiniz ferahlasin biraz ve kendinizi zorlamaya çalışın çünkü herhangi bir engeliniz yok ayakta kılmamak için
Hilossx Zuleyha_18 tabiki her hangı bir engelim olmadığının bende zaten farkındayım üzüldüğümü belli de ettım … ama duymuşsunuzdur ki ruhsal problemlerde bir rahatsızlık , ve elimde olan bir durum değil beynim bazı durumlarda bana hukmedıyor işte…
ssena67 Aynı sorun eşimde de var genelde camideyken oluyormuş panik atak diyordu ama bana tuhaf geliyordu demek ki olabiliyormuş. Size sadece namaz esnasında mı oluyor
Hilossx ssena67 bende zaten genel panik atak var ama namazda eğilip kalkarken nabzım yükseliyor ve yıne Panık oluyorum kalbime bırsey olucak dıye
Feyzay Hilossx olur tabi ki rahatsızlık durumunda Rabbimiz kolaylık sağlamış tabi ki oturarak kılabilirsiniz
Zuleyha_18 Hilossx sizi anlıyorum bende de panik atak var 😒 sadece manevi bir durum olduğu için istiğfar çekin rahatlarsınız demek istedim 🥰 Rabbim şifa versin